CRM
Gestionarea Leadurilor, oportunităților - adică a solicitărilor venite din partea clienților. Planificarea contactelor de sales, urmărirea acestora, delegare oportunități, evoluția oportunităților pe stadii.
Analiză oportunităților, a surselor din care acestea vin.
Vânzări
Generarea ofertelor și a comenzilor pe baza solicitărilor concretizate. Realizarea Ofertelor se poate rezolva rapid prin folosirea a multiplelor de Liste de prețuri (standard, personalizate, cu promoții).
Analiză eficienței forței de vânzări.
Comunicare integrată
Calendar partajat cu întreaga echipă (pentru planificarea activităților), la nevoie sincronizat cu Google Calendar. Multiple funcții de mesaje și chat, atât la nivel de grupe, cât și la nivel de document (ex ofertă, comanăd, oportunitate).
Proiecte și pontaj
Modul dedicat firmelor din domeniilor serviciilor (proiectare, arhitectură, instalații, consultanță). Se planifică proiectele prin taskuri, se palnifică și se urmărește consumul de resurse (timp, materiale).
Gestionarea profesională a proiectelor în timp real.
Producție
Planificarea și gestionarea producției prin 2 metode distincte: una simplă (bazată pe bonuri de consum/rețete), respectiv una complexă: producție prin Fișe tehnologice (cu alocare de mașini, oamane / resurse). Consumul automat al materialelor din rețete.
Aprovizionare și gestiune stoc
Lansarea comenzilor de aprovizionare (le nevoie în mod semiautomat, baza stocului minim), recepție produse, transfer între depozite, avizare (livarer către client).
Gestionarea produse cu lot, termen, serie unică.
Analize multiple stoc, calzul automat valoare stoc.
Contabilitate primară (facturare, încasări)
Realizarea facturilor catre clienti (pornind din comenzile clientilor, in multiple valute), incasarea acestora.
Inregistrarea facturilor furnizor, inregistrarea achitarii.
Rapoarte de detaliate despre creante (pe partener, perioada, stare factura, etc).
Controlling
Modul dedicat pentru ca fiecare utilizator sa-si poata configura un ecarn de pronire si rapoarte prestabilte prin care sa-si usureze munca și sa fie mai productivi.
Dashboard dedicat pentru management, cu posibilitatea analizei unor informatii agregate.
Mentenanță și flotă
Două module auxiliare care pot fi de un real folos pentru firmele care au o infrastructură mai importantă. Solicitările de menetenanță ale echipamentelor se pot gestiona în mod inegrat (atât mentenanță preventivă, cât și accidentală). Gestionarea llotă auto și expirarea documentelor aferente parcului auto.
E-commerce și website
Sistemul ERP dispune de o "vitrină", un modul e-commerce pentru derularea unor activități de vânzare online. Produsele pot fi organizate în categorii, pot fi folosite multiple imagini, prețuri, etc.
Poate fi util când este necesar extensia sistemului ERP cu un webshop simplu.
Module de localizare și integrare RO
Pentru a aigura o productivitate mare, am dotat sistemul cu diverse elemente de dezvoltare proprie: conexiune la BNR (update cursuri valutare), conexiune la ANAF (preluare date parteneri în facturi), sinconizări cu Google Drive sau Google Calendar, alte integrări.
Alte module la cerere
La solicitarea clienților noștrii sistemul poate fi îmbunătățit în continuare prin achiziția și alipirea unor noi module suplimentare, care rezolvă anumite cerințe punctuale importante pentru client.
Toate aceste situații se vor discuta punctual.