Suntem soft4biz și ne place să creăm programe utile, pentru bussiness-uri ca al tău.

Oferim IMM-urilor din România confortul eficienței și controlul resurselor în timp real prin cele mai flexibile și contemporane soluții software.

 

 

17 ani de experiență

17 ani de experiență de consultanță în management și 10 ani în implementare software ale membrilor echipei s4b

Peste 200 de firme

Peste 200 de firme văzute din interior, un "bagaj" de competență solid în managementul proceselor și organizarea businessului

Dedicat succesului IMM-urilor

Dedicat succesului IMM-urilor suntem o echipă prietenoasă, avem planuri mari și pe teremen lung, împreună cu clienții noștri

6 motive pentru a alege solutia si echipa soft4biz

Stabilim 1-2 discuții pe skype și discutăm cu clienții. Dorim să înțelegem care sunt doleanțele și perspectiva clientului și cum putem contribui la atingerea acestor obiective.

Organizăm o evaluare la sediul clientului, ca să înțelegem și mai bine cerințele și modul de lucru, activitățile și fluxul de activități (procese), discutăm cu viitorii utilizatori cheie doleanțele, dorim să aflăm și cerințele latente ale clientului.

Conturăm un proiect de implementare, stabilim cerințele de personalizare, anexăm la acestea o ofertă. Încheiem un contract de implementare.

Da, suntem pregătiți să modificăm soluția inițială în așa fel încât să facă față cerinețlor specifice ale clienților. 

În faza de discuții preliminare și evaluare stabilim de comun acord acele cerințe (numite GAP-uri), la care inițal softwareul nu asigură un răspuns pe măsura așteptărilor.
Soluționarea acestor cerințe se va rezolva probabil parțial prin configurări și setări, parțial prin dezvoltare informatică (moodificarea codului sursă).

Totuși pe baza experienței acumulate ținem să precizăm, că personalizarea soluției software:

- este bine dacă este decisă doar după ce utilizatorul/managerul cunoaște și a testat în detaliu funcționarea softwareului, a identificat clar lipsurile acestuia

- recomandăm tratarea diferențiată a cerințelor de modificare "must have" - fără de care firma nu poate funcționa, de cele "nice to have" - cerințe care se par interesante la un moment dat, dar fără a fi absolut necesare

- se va realiza pe baza unei specificații de dezvoltare (SRS - software requirement specification) stabilite de comun acord, la care se atașează o ofertă de preț acceptată de client

- dezvoltarea informatică va fi testată și acceptată de client.
 

Cunoaștem relativ bine situația firmelor mici din punct de vedere al dotărilor IT și al software-ului folosit.

Tocmai de aceea am ținut ca serviciile noastre conexe să fie de un real ajutor pentru firmele mici, dorim să vă simplificăm viața.

Oferim hostingul soluției (acesta fiind accesat din browsere internet), asigurăm salvări de siguranță zilnice ale bazelor de date și suport tehnic.

Fără investiții inutile pentru clienții noștri: nu trebuie să cumpărați server și software conex pentru rularea acestui software, să angajați sau să contractați un IT-ist.

Dacă aveți calculatoare, o rețea internă decentă și o conexiune bună de internet, atunci aveți tot ceea ce este necesar din punct de vedere tehnic pentru implementare.

Serviciul de hosting este asigurat de un provider profesional, parcul de servere fiind dotat cu conexiune multiplă la internet și generatoare împotriva penelor de curent.

Continuitatea servciului are un SLA (service level agreement) de 99% din timpul total. Parcul de servere se află în București.

În ultimul an de activitate (perioada noiembrie 2018-noiembrie 2019), serverele au fost inaccesibile pentru doar câteva minute.

Lucrările de mentenanță, suport tehnic și repornire service după update sunt efectuate în afara orelor de lucru.
 

Intrarea în software (cu utilizator și parolă complexă, direct din browser) este prevăzută cu mai multe elemente de siguranță (complexitate parole, număr maxim de încercări de logare până la blocare, etc).

Zilnic asigurăm realizarea unor salvări de siguranță automate, respectiv săptămânal salvări de siguranță off-line (păstrate în altă locație, decât serverele și salvările de siguranță zilnice). Am conceput și aplicăm un Disaster recovery plan, pentru a face față și eventualelor situații de urgență.
 

Știm că suportul funcțional oferit clienților noștri este un element esențial, fără de care nu putem vorbi de soluții pe termen lung. 

Suportul este asigurat pe baza unui abonament (cu un anumit număr de ore lunare incluse) și contra cost. La cerere asigurăm suport suplimentar (dincolo de orele inițial alocate).
Bineînțeles în cazul în care problema se datorează unor deficiențe ale softwareului, atunci intervenția și lucrările se realizează gratis.

Clienții noștri pot semnala problemele de funcționare prin înregistrarea unui task (cu PrinScreen sau atașament) în sistemul nostru (accesat direct din sistemul fiecărui client în parte). În caz de urgență suplimentar rugăm apel telefonic sau solicitare transmisă prin SMS.

Depunem eforturi pentru a intervenii cât mai rapid pentru soluționarea problemei.

Pe cât posibil oferim suport la distanță cu share screen, dar când este necesar ne deplasăm și la sediul clienților. 
 

Am început activitatea ca și consultanți în management în anul 2002.

Până în 2010, am avut posibilitatea de a cunoaște în detaliu modul de lucru la firmele autohtone, organizarea business-ului, dar și cele mai bune practici. Am văzut din interior peste 100 de firme, am contribuit la optimizarea proceselor și îmbunătățirea organizării, atât la multinaționale cât și la microîntreprinderi.

Din 2010 am început să implementăm diferite sisteme ERP, respectiv să dezvoltăm software la comandă.

Din 2014 am creat o metodologie structurată pentru implementarea software, în care am înglobat atât cele mai bune practici legate de managementul proceselor, cât și elemente prin care putem asigura transferul rapid de competențe către angajații clienților noștri.

 

În cursul implementării softwareului, oferim clienților noștirii 2 tipuri de servicii:
- servicii de implementare standard și
- servicii de implementare opționale.

Doleanțele, cerințele și obiectivele implementării pot fi diferite de la client la client.

Serviciile de implementare standard reprezintă pachatul minimal, absolu necesar pentru implementare.
Aceasta include următoarele servicii:
- instalare și configurare sistem Test, dedicat clientului
- setare minimală a câtorva date de bază (produse, parteneri, utilizatori, etc)
- configurarea modulelor (luând în considerare cerințele clientului, utilizând configurările standard)
- training general și pe module pentru utilizatorii cheie și project managerul (din partea clientului)
- instalare și configurare sistem GoLive!, care va fi utilizat în mod curent de către client, pentr operațiile cotidiene reale
- setarea drepturilor utilizatorilor

Serviciile de implementare opționale sunt oferite la cererea și cu acordul punctual al clienților, și înseamnă următoarele servicii:
- import date din alte sisteme (produse, parteneri, liste de preț, facturi, stocuri inițiale, etc)
- înregistrare date de către personalul nostru (în numele clientului), outsourcing secretariat
- consultanță (în configurare liste de preț, structurare parteneri, regândire structură produsă, ...)
- optimizare procese, flux de lucru, etc
- clarificarea cerințelor de personalizare și dezvoltare