s4b my biz consulting - Consultanță & training
Software unic pentru consultanță și training
- Software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori, modern, ergonomic, ușor de învățat
- Echipă de implementare cu o reală experiență în managementul proceselor
- Fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență
- Software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele
- Efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe valuri). Personalizări și dezvoltări pe parcurs
- Soluții specifice firmelor de consultanță și training
Studii de caz
-
Managementul proiectelor de consultanță
Proiectele de consultanță se pot crea pe baza unor șabloane prestabilite. Acestea ulterior sepot personaliza, toată echipa va avea taskuri, ore planificate și termene clare. Software-ul va fi un instrument ce sprijină colaborarea echipei. Atât subcontractorii, cât și clienții pot accesa sistemul din exterior, dacă le acordăm acest drept.
-
Venituri și costuri pe proiect în timp real
Folosind sistemul în mod adecvat, vom putea vizualiza situația costurilor și veniturilor pe proiect. Costurile legate de orele de lucru se calculează automat pe baza orelor înregistrate de consultanți și la aceasta se adaugă costurile suplimentare legate de deplasări sau subantreprenori (încărcate pe proiect).
-
Evenimente de training gestionate ușor
Evenimentele de training se vor publica pe site-ul firmei (integrat cu acest software). La nevoie se pot adăuga chestionare sau teste preliminare legate de training. Doritorii se vor înscrie la curs și vor plăti avansul pe baza unui proces automatizat, scăzând astfel numărul de locuri de curs.
Module și funcții
- Stabilim 1-2 discuții pe zoom și discutăm cu clienții. Dorim să înțelegem care sunt doleanțele și perspectiva clientului și cum putem contribui la atingerea acestor obiective.
- Organizăm o evaluare la sediul clientului, ca să înțelegem și mai bine cerințele și modul de lucru, activitățile și fluxul de date, discutăm cu viitorii utilizatori cheie cerințele, clarificăm împreună obiectivele proiectului.
- Conturăm un proiect de implementare, stabilim cerințele de personalizare, anexăm la acestea o ofertă. Încheiem un contract de implementare.
- Am început activitatea ca și consultanți în management în anul 2002.
- Până în 2010, am avut posibilitatea de a cunoaște în detaliu modul de lucru la firmele autohtone, organizarea business-ului, dar și cele mai bune practici. Am văzut din interior peste 200 de firme, am contribuit la optimizarea proceselor și îmbunătățirea organizării, atât la multinaționale, IMM-uri cât și la microîntreprinderi.
- Din 2010 am început să implementăm diferite sisteme ERP, respectiv să dezvoltăm software la comandă.
- Din 2015 am creat o metodologie structurată pentru implementarea software, în care am înglobat atât cele mai bune practici legate de managementul proceselor, cât și elemente prin care putem asigura transferul rapid de competențe către angajații clienților noștri.
- În cursul implementării softwareului, oferim clienților noștrii 2 tipuri de servicii: servicii de implementare standard și servicii de implementare opționale.
- Doleanțele, cerințele și obiectivele implementării pot fi diferite de la client la client.
- Serviciile de implementare standard reprezintă pachetul minimal, absolut necesar pentru implementare. Aceasta include următoarele servicii: instalare și configurare sistem Test dedicat clientului; setare minimală a câtorva date de bază (produse, parteneri, utilizatori, etc); configurarea modulelor (luând în considerare cerințele clientului, pe baza opțiunilor de configurare standard); training general și pe module pentru utilizatorii cheie și project managerul (din partea clientului); instalare și configurare sistem GoLive!, care va fi utilizat în mod curent de către client; setarea drepturilor utilizatorilor
- Serviciile de implementare opționale sunt oferite la cererea și cu acordul clienților, și înseamnă următoarele servicii:import date din alte sisteme (produse, parteneri, liste de preț, facturi, stocuri inițiale, etc); înregistrare date de către personalul nostru (în numele clientului), outsourcing secretariat; consultanță (în configurare liste de preț, structurare parteneri, regândire structură produsă, ...); optimizare procese, flux de lucru, etc; clarificarea cerințelor de personalizare și dezvoltare
- Da, suntem pregătiți să modificăm soluția inițială în așa fel încât să facă față cerinețlor specifice ale clienților.
- În faza de discuții preliminare și evaluare stabilim de comun acord acele cerințe (numite GAP-uri), la care inițal softwareul nu asigură un răspuns pe măsura așteptărilor.
- Soluționarea acestor cerințe se va rezolva probabil parțial prin configurări și setări, parțial prin dezvoltare informatică (modificarea codului sursă).
- Dezvoltările informatice se realizează pe baza unor SRS (specificații de dezvoltare) agreate de cele 2 părți, care include descrierea dezvoltăii, testarea soluției și resursele necesare (ore și cost).
- Oferim hostingul soluției (acesta fiind accesat din browser internet: ex Google Chrome), asigurăm salvări de siguranță zilnice ale bazelor de date și suport tehnic.
- Cunoaștem relativ bine situația firmelor mici din punct de vedere al dotărilor IT și al software-ului folosit.
- Tocmai de aceea am ținut ca serviciile noastre conexe să fie de un real ajutor pentru firmele mici, dorim să vă simplificăm viața.
- Fără investiții inutile pentru clienții noștri: nu trebuie să cumpărați server și software conex pentru rularea acestui software, să angajați sau să contractați un IT-ist.
- Dacă aveți calculatoare și acces la o conexiune decentă de internet, atunci aveți tot ceea ce este necesar din punct de vedere tehnic pentru implementare și utilizare.
- Serviciul de hosting este asigurat de un provider profesional, firmă membră din grupul Deutsche Telekom, parcul de servere fiind dotat cu conexiune multiplă la internet și generatoare împotriva penelor de curent.
- Continuitatea servciului are un SLA (service level agreement) de 99,75% din timpul total. Parcul de servere se află în Cluj, România.
- În ultimii 4 ani de activitate (perioada noiembrie 2018-februarie 2023), serverele au fost inaccesibile pentru doar câteva minute în 2 cazuri.
- Lucrările de mentenanță, suport tehnic și repornire service după update sunt efectuate în afara orelor de lucru, și în situații excepționale în timpul orelor de lucru dar anunțate în prealabil.
- Intrarea în software (cu utilizator și parolă complexă, direct din browser) este prevăzută cu mai multe elemente de siguranță (complexitate parole, număr maxim de încercări de logare până la blocare, etc).
- La solicitarea clienților (fără cost suplimentar) putem asigura variantă de acces cu 2FA (2 factor authentication), care prevede pe lângă utilizarea parolei introducerea unei a doua parole generate cu telefon mobil al userului.
- Zilnic asigurăm realizarea unor salvări de siguranță automate, respectiv săptămânal salvări de siguranță off-line (păstrate în altă locație, decât serverele și salvările de siguranță zilnice).
- Am conceput și aplicăm un Disaster recovery plan, pentru a face față și eventualelor situații de urgență. Suntem capabili să repornim sistemul, folosind un server suplimentar aflat în altă locație cu baza de dată salvată în cursul zilei respective.
- Suportul este asigurat pe baza unui abonament (cu un anumit număr de ore lunare incluse) și contra cost.
- Știm că suportul funcțional oferit clienților noștri este un element esențial, fără de care nu putem vorbi de un parteneriat pe termen lung.
- La cerere asigurăm suport suplimentar (dincolo de orele inițial alocate).
- Bineînțeles în cazul în care problema se datorează unor deficiențe ale softwareului, atunci intervenția și lucrările se realizează gratis.
- Clienții noștri pot semnala problemele de funcționare prin înregistrarea unui task (cu PrinScreen sau atașament) în sistemul nostru (accesat direct din sistemul fiecărui client în parte). În caz de urgență majoră rugăm apel telefonic sau solicitare transmisă prin SMS.
- Depunem eforturi pentru a intervenii cât mai rapid pentru soluționarea problemei.
- Pe cât posibil oferim suport la distanță cu share screen, dar când este necesar ne deplasăm și la sediul clienților (la solicitare și contra-cost).