Etapele și modul implementării
- Prezentare demo
- Evaluare 2-3 săptămâni
- Implementare 6-30 săptămâni
- Personalizări la cerere
- Utilizare zilnică după Go Live!
- Suport funcțional cu personalizări la cerere
Prezentări cca 1-2 ore în funcție de solicitări, pre-analiză pentru stabilirea cerințelor și resurselor.
Printr-un email transmis la noi ori sunând pe mobil, sau completând formularul de contact de pe site ne anunți că ești interesat de una din soluțiile software s4b.
Stabilim de comun acord data şi ora la care ne conectăm pe zoom (sau alt software de colaborare similar) şi îți prezentăm în cca 1-1.5 ore software-ul. Discutăm punctual cerințele tale speciale.
După prezentare la cerere asigurăm acces gratuit la DEMO timp de 15 zile, pentru a-ți forma o idee despre funcţionarea softwareului.
Dacă eşti mulţumit de cele văzute şi vrei să mergi mai departe, intrăm într-o discuție de pre-analiză, pentru a contura cerințele și îți pregătim o ofertă estimativă pentru implementare și utilizare.
Despre modul de lucru și specificul clientului, determinarea GAP-ului dintre cerințele clientului și funcționarea softwareului, estimare resurse
Se desfăşoară la sediul firmei Tale, 1-2 consultanţi (în cca 2-5 zile, în funcție de mărimea firmei și complexitatea activității) vor evalua situaţia firmei, modul actual de lucru, așteptările față de software.
În cursul evaluării se utilizează un Checklist, la finalul acesteia discutăm pe marginea unui Raport Gap & Fit, care ne va ajuta să stabilim cerințele rezolvate și cerințele pentru care va fi necesar personalizare sau eventual dezvoltare.
În primă fază considerăm că ar fi ideal să utilizăm la maxim funcțiile inițiale ale sistemului (fără personalizări), pentru că sistemul are un know-how și best-practices înglobate deja din construcție, validate la nivel mondial de peste 5 milioane de utilizatori.
Pe baza Raportului Gap & Fit și a estimărilor de resurse îți pregătim o ofertă de preț personalizată. Vei fi în măsură să decizi dacă lansăm implementarea (sau nu).
Instalare, configurare, training și lansare GoLive! (pachet minimal), consultanță și import date (la cerere).
Bazându-ne pe Checklist, Raportul de analiză Gap & Fit începem implementarea sistemului, folosind un scenariu prestabilit care include:
- instalare sistem Test și întroducere date test
- setarea și verificarea workflowului, validarea acestuia de către client
- training general și pe module
- setări drepturi pentru utilizatori
- clonarea sistemului Test, instalare sistem GoLive!
În serviciile de implementare standard este inclus un pachet de servicii minimale (absolut necesare din punct de vedere tehnic și al transferuli de cunoștințe), dar suplimentar se vor adăuga ore de consultanță și servicii suport (ex. import date) la cererea clientului.
Dacă optăm de comun acord pentru o implementare în mai multe etape, atunci între ele vom face o pauză de consolidare și de validare de cca 1-3 luni și reluăm implementarea modulelor din etapa următoare.
În funcție de cerințele clientului (de preferință după lansare GoLive!), pe baza unor specificații de dezvoltare.
Pe baza experienței noastre cca. 5-20% din cerințe vor fi rezolvate ulterior prin personalizări sau dezvoltări, implementate în cursul etapei 1 sau după aceasta, pe parcurs.
Personalizările și dezvoltările vor fi realizate pe baza unor specificații de dezvoltare, stabilite de comun acord, și cu alocarea unui buget prestabilit
Decizia de dezvoltare aparține clientului, dar opinia noastră este să luăm în considerare dacă într-adevăr această solicitare este un "must have" sau doar un "nice to have". Vrem să oferim maxim de beneficii cu minim de efort și minim de bugete pentru fiecare client!
Hosting, salvări de siguranță și suport tehnic asigurat, suport funcțional de minim 2 ore/lună asigurat de noi.
Sistemul GoLive! va fi utilizat de către client prin browser. Hostingul, salvările de siguranță, suportul tehnic (update, asigurare consistență) fiind asigurat de noi.
Asigurăm un suport funcțional minimal de 2 ore/lună, acesta fiind inclus în costul de utilizare lunară
Valoarea abonamentului lunar depinde de numărul de utilizatori și a modulelor folosite.
Ore lunare prestabilite sau la cererea clientului.
În cadrul abonamentului tău lunar poți opta pentru utilizarea (și plata) lunară a câtorva ore de suport funcțional (între 2-16 ore) pentru consultanță (dincolo de cele 2 ore standard, pentru a folosi la maxim beneficiile sistemului).
Solicitările tipice pot fi: personalizări sau setări suplimentare, training angajați noi, îmbunatățire mod de utilizare, suport pentru înlăturarea unor înregistrări neadecvate.
Solicitările de suport funcțional sunt cerute prin lansarea unui task suport (cu descrierea solicitării și eventual atașarea unui PrintScreen) pe un Helpdesk. Clientul poate vizualiza orele consumate pe fiecare solicitare și poate verifica oricând stadiul solicitărilor sale.