Etapele și modul implementării


Implementarea cu succes al software-ului la firma 
Ta înseamnă parcurgerea sistematică a celor 6 pași.

Ne pregătim de un parteneriat pe termen lung (de 8-10 ani), deci trebuie să pornim cu dreptul în acest parcurs comun și să facem lucrurile în mod consistent, creând valoare și siguranță în funcționare.
 
 
Odoo text and image block
Odoo image and text block

1. Prezentare demo și pre-analiză

Printr-un email transmis la noi ori sunând pe mobil, sau completând formularul de contact de pe site ne anunți că ești interesat de una din soluțiile software. 

Stabilim de comun acord data şi ora la care ne conectăm pe skype sau TeamViewer şi îți prezentăm în cca 1-2 ore software-ul.

După prezentare asigurăm acces gratuit la DEMO timp de 15 zile, pentru a-ți forma o idee despre funcţionarea softwareului.

Dacă eşti mulţumit de cele văzute şi vrei să mergi mai departe, intrăm într-o discuție de pre-analiză, pentru a contura cerințele și așteptările tale în comparație cu funcționarea softwareulu

2. Evaluare mod de lucru și cerințe


Se desfăşoară la sediul firmei Tale, 1-2 consultanţi (în cca 1-3 zile) vor evalua situaţia firmei, modul actual de lucru, așteptările legate de implementare.

În cursul evaluării se utilizează un Checklist, la finalul acesteia discutăm pe marginea unui  Raport Gap & Fit, care ne va ajuta să stabilim cerințele rezolvate și cerințele pentru care va fi necesar personalizare sau eventual dezvoltare.

În primă fază considerăm că ar fi ideal să utilizăm la maxim funcțiile inițiale ale sistemului (fără personalizări), pentru că sistemul are un know-how și best-practices înglobate deja din construcție, validate la nivel mondial.

Pe baza Raportului Gap & Fit și a estimărilor de resurse necesare decizi dacă lansăm implementarea sau nu.

Odoo text and image block
Odoo image and text block

3. Implementare (etapa 1, 2)


Bazându-ne pe Checklist, Raportul de analiză Gap & Fit începem implementarea sistemului, folosind un scenariu prestabilit care include:

  • instalare sistem Test și întroducere date test

  • setarea și verificarea workflowului, validarea acestuia de către client

  • training general și pe module

  • setări drepturi pentru utilizatori

  • clonarea sistemului Test, instalare sistem GoLive!

În serviciile de implementare este inclus un pachet de servicii minimale (absolut necesare din punct de vedere tehnic și al transferuli de cunoștințe), dar suplimentar se vor adăuga ore de consultanță și servicii suport (ex. import date) la cererea clientului.

Dacă optăm de comun acord pentru o implementare în mai multe etape, atunci între ele vom face o pauză de consolidare și de validare de cca 2-3 luni.  

4. Personalizări și dezvoltări


Pe baza experienței noastre cca. 10-15% din cerințe vor fi rezolvate ulterior prin personalizări sau dezvoltări, implementate în cursul etapei 1 sau după aceasta.

Personalizările și dezvoltările vor fi realizate pe baza unor specificații de dezvoltare, stabilite de comun acord, și cu alocarea unor buget pentru fiecare.

Decizia de dezvoltare aparține clientului, dar opinia noastră este să luăm în considerare dacă într-adevăr această solicitare este un "must have" sau doar un "nice to have".

 

Odoo text and image block
Odoo image and text block

5. Utilizare zilnică a sistemului


Sistemul GoLive! va fi utilizat de către client prin browser. Hostingul, salvările de siguranță, suportul tehnic (update, asigurare consistență) fiind asigurat de noi. 

Asigurăm un suport funcțional minimal de 2 ore/lună, inclus în abonamentul lunar SaaS.

Solicitările de suport funcțional sunt cerute prin lansarea unui task suport (cu descrierea solicitării și eventual atașarea unui PrintScreen).

Valoarea abonamentului lunar depinde de numărul de utiliatori și a modulelor folosite.

6. Suport funcțional


În cadrul abonamentului tău lunar poți opta pentru utilizarea (și plata) lunară a câtorva ore de suport funcțional și consultanță (dincolo de cele 2 ore standard, pentru a folosi la maxim beneficiile sistemului).
Solicitările tipice pot fi: personalizări sau setări suplimentare, training angajați noi, îmbunatățire mod de utilizare, suport pentru înlăturarea unor înregistrări neadecvate.
Acest suport funcțional suplimentar poate fi solicitat și punctual (fără să fie inclus în abonamentul lunar( în acest caz timpul nostru răspuns poate fi puțin mai lung. 
Odoo text and image block