Îmbunătățește ORGANIZAREA 
și mărește EFICIENȚA

firmei tale de instalații,
folosind softwareul s4b my biz service!



Pentru a înțelege ce și mai ales cum se poate înbunătății în viața firmei Tale
odată
cu implementarea softwareului s4b, îți prezentăm
situația întâlnită la clienții noștrii înainte și după implementare.

 


.

Odoo text and image block
Odoo - Sample 1 for three columns

înainte ...
nu era clar situația materialelor 

echipele de instalatori s-au aprovizionat din mers, au mai făcut retururi,
facturile și avizele se mai pierdeau -  evidența materialelor nu era la zi

 

Odoo - Sample 2 for three columns

... după implementare
cunoaștem în detaliu situația materialelor pe fiecare proiect

știm în timp real situația exactă a materialelor
utilizate sau înglobate în fiecare lucrare sau intervenție service


Odoo - Sample 1 for three columns

înainte ...
bănuiam că unele lucrări sunt pe minus, dar care?

aveam doar o vagă idee despre costul total al lucrărilor, nici vorbă să cunosc detaliat costurile salariale, cele ale serviciilor prestate de terți sau subcontractori

Odoo - Sample 2 for three columns

... după implementare
știm exact valoarea costurilor pe lucrări

folosim pontajului electronic pe proiecte și cunoaștem exact costul salarial pe lucrare, încărcăm costurilor de la terți pe fiecare proiect în parte, acum totul este cât se poate de clar

 Cunoaștem veniturile și costurile defalcate pe proiecte. Cum?

Odoo - Sample 1 for three columns

înainte ...
bănuim că unii colegi lucrează eficient, alții mai puțin

credem că unii din colegi sunt mai performanți, alții mai puțin, dar nu avem suficiente informații

Odoo - Sample 2 for three columns

... după implementare
cunoaștem eficiența/productivitatea fiecărei echipe 

este cât se poate de clar ce echipă (în ce componență) și cât a lucrat pe fiecare proiect în parte, putem compara aceste costuri cu valoarea proiectului, avem instrumente pentru a motiva performanța (sistem de bonusuri)

Odoo - Sample 1 for three columns

înainte ...
nu prea știm care este situația termenelor (garanții, mentenanțe)

informațiile despre termenele de garanție și mentenanța preventivă sunt vagi

 

Odoo - Sample 2 for three columns

... după implementare
termenele de garanție și mentenanțele preventive sunt clare

știm exact în orice moment situația echipamentelor puse în funcțiune de noi, cunoaștem termenele de garanție și putem planifica/optimiza mentenanța preventivă, avem o evidență clară a solicitărilor de intervenție și despre stadiul acestora, informațiile sunt puse la dispoziția clientului


Cum am reușit să gestionăm în mod profesional intervențiile service?

Odoo - Sample 1 for three columns

înainte ...
colegii nu erau foarte atenți la modul de utilizare a bunurilor firmei

aveam senzația că am cheltuit cam mult pe scule și echipamente și că acestea s-a uzat prea repede

 

Odoo - Sample 2 for three columns

... după implementare
parcă toți colegii au devenit buni gospodari

avem o evidență foarte clară despre toate achizițiile de scule, echipamente, echipamente individuale de protecție a muncii (salopete, căști, bocanci etc.), mașini, etc, predările către colegi se fac în mod documentat, avem informații clare despre istoricul acestora și despre costuri (reparații, etc)

Colegii gestionează cu responsabilitate sculele și parcul auto. Cum am reușit?