Îmbunătățește ORGANIZAREA
și mărește EFICIENȚA
firmei tale de instalații,
folosind softwareul s4b my biz service!
Pentru a înțelege ce și mai ales cum se poate înbunătății în viața firmei Tale
odată cu implementarea softwareului s4b, îți prezentăm
situația întâlnită la clienții noștrii înainte și după implementare.
înainte ...
nu era clar situația materialelor
echipele de instalatori s-au aprovizionat din mers, au mai făcut retururi,
facturile și avizele se mai pierdeau - evidența materialelor nu era la zi
... după implementare
cunoaștem în detaliu situația materialelor pe fiecare proiect
știm în timp real situația exactă a materialelor
utilizate sau înglobate în fiecare lucrare sau intervenție service
înainte ...
bănuiam că unele lucrări sunt pe minus, dar care?
aveam doar o vagă idee despre costul total al lucrărilor, nici vorbă să cunosc detaliat costurile salariale, cele ale serviciilor prestate de terți sau subcontractori
... după implementare
știm exact valoarea costurilor pe lucrări
folosim pontajului electronic pe proiecte și cunoaștem exact costul salarial pe lucrare, încărcăm costurilor de la terți pe fiecare proiect în parte, acum totul este cât se poate de clar
Cunoaștem veniturile și costurile defalcate pe proiecte. Cum?
înainte ...
bănuim că unii colegi lucrează eficient, alții mai puțin
credem că unii din colegi sunt mai performanți, alții mai puțin, dar nu avem suficiente informații
... după implementare
cunoaștem eficiența/productivitatea fiecărei echipe
este cât se poate de clar ce echipă (în ce componență)
și cât a lucrat pe fiecare proiect în parte, putem compara aceste costuri cu valoarea proiectului, avem instrumente pentru a motiva
performanța (sistem de bonusuri)
înainte ...
nu prea știm care este situația termenelor (garanții, mentenanțe)
informațiile despre termenele de garanție și mentenanța preventivă sunt vagi
... după implementare
termenele de garanție și mentenanțele preventive sunt clare
știm exact în orice moment situația echipamentelor
puse în funcțiune de noi, cunoaștem termenele de garanție și putem planifica/optimiza
mentenanța preventivă, avem o evidență clară a solicitărilor de intervenție și
despre stadiul acestora, informațiile sunt puse la dispoziția clientului
Cum am reușit să gestionăm în mod profesional intervențiile service?
înainte ...
colegii nu erau foarte atenți la modul de utilizare a bunurilor firmei
aveam senzația că am cheltuit cam mult pe scule și echipamente și că acestea s-a uzat prea repede
... după implementare
parcă toți colegii au devenit buni gospodari
avem o evidență foarte clară despre toate achizițiile de scule, echipamente, echipamente individuale de protecție a muncii (salopete, căști, bocanci etc.), mașini, etc, predările către colegi se fac în mod documentat, avem informații clare despre istoricul acestora și despre costuri (reparații, etc)
Colegii gestionează cu responsabilitate sculele și parcul auto. Cum am reușit?