• pentru firme de consultanță și training

  • firme micro și mici,

  • 3-30 angajați și colaboratori, 2-25 de utilizatori,

  • gestionarea proiectelor și taskurilor, evenimentelor, trainingurilor

 

Beneficiile utilizării acestui software

 

Proiectele de consultanță pot fi proiecte complexe, cu o serie de taskuri interdependente. 
Planificarea și gestionarea resurselor (orelor de consultanță) pot reprezenta factorul cheie care asigură succesul. 
Evenimentele de training se vor publica pe site, asigurând astfel un suport real în vânzarea, gestionarea capacității (număr participanți/locație) și a încasărilor din training. 
Odoo - Sample 1 for three columns

Managementul proiectelor de consultanță

  Proiectele de consultanță se pot crea pe baza unor șabloane prestabilite. Astfel toată echipa de proiect va avea taskuri, ore planificate și termene clare.

Software-ul va fi un instrument ce sprijină colaborarea echipei, atât subcontractorii, câ și clienții pot accesa sistemul din exterior, (dacă le acordăm acest drept).

Odoo - Sample 2 for three columns

Venituri și costuri pe proiect în timp real

 Folosind sistemul în mod adecvat, vom putea vizualiza situația costurilor și veniturilor pe proiect.

Costurile legate de orele de lucru se calculează automat pe baza orelor înregistrate de consultanți și la aceasta se adaugă costurile suplimentare legate de deplasări sau subantreprenori (încărcate pe proiect).


             Solicită prezentare demo 

Odoo - Sample 3 for three columns

Evenimente de training gestionate ușor

Evenimentele de training se vor publica pe site-ul firmei (integrat cu acest software). La nevoie la aceasta se pot adăuga chestionare sau teste preliminare.

Doritorii se vor înscrie la curs și vor plăti avansul pe baza unui proces automatizat, scăzând astfel numărul de locuri de curs. 

Modulele componente și funcțiile acestora

  

  •  Modul Project management

  •  Modul CRM: gestiunea oportunităților de contractare     proiecte noi 

  •  Modul vânzări: Ofertare și gestiune Comenzi 

  •  Modul financiar: gestionare facturi emise și intrate, gestionare   cheltuieli, plăți 

  •  Modul Discuții (chat intern) și Calendar:  planificare activități   și support comunicare

  •  Modul Dashboard/Controlling: destinat managementului,   pentru a vizualiza mersul lucrurilor în firmă și a oferi sprijin în   luarea deciziilor

  •  Modul evenimente: pentru a gestiona traingurile (offline)

  •  Module de bază: gestionare date produse și servicii, clienți și   furnizori, liste preț

  •  Aplicații pentru integrarea cu alte sisteme:  Google Calendar, import date firme ANAF, import curs valutar BNR

  • Alte module opționale, la cerere: flotă auto, angajați, website, webshop

Odoo text and image block

O soluție unică pentru consultanță și training

  • Software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori. Modern, ergonomic, ușor de învățat

  • Echipă de implementare cu o reală experiență în managementul proceselor

  • Fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență. 

  • Software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele

  •  Efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe valuri). Personalizări și dezvoltări pe parcurs

  • Soluții specifice firmelor de consultanță și training.

.  

Odoo text and image block