-
software pentru firme de consultanță și training
-
firme micro, mici și medii
-
5-30 angajați și colaboratori, 3-25 de utilizatori,
-
gestionarea proiectelor și taskurilor, evenimentelor, trainingurilor
Beneficiile utilizării acestui software
Evenimentele de training se vor publica pe site, asigurând astfel un suport real în vânzarea, gestionarea capacității (număr participanți/locație) și a încasarea vânzărilor din training.
Managementul proiectelor de consultanță
Proiectele de consultanță se pot crea pe baza unor șabloane prestabilite. Acestea ulterior sepot personaliza, toată echipa va avea taskuri, ore planificate și termene clare.
Software-ul va fi un instrument ce sprijină colaborarea echipei, atât cu subcontractorii, cât și clienții pot accesa sistemul din exterior, (dacă le acordăm acest drept).
Venituri și costuri pe proiect în timp real
Folosind sistemul în mod adecvat, vom putea vizualiza situația costurilor și veniturilor pe proiect.
Costurile legate de orele de lucru se calculează automat pe baza orelor înregistrate de consultanți și la aceasta se adaugă costurile suplimentare legate de deplasări sau subantreprenori (încărcate pe proiect).
Evenimente de training gestionate ușor
Evenimentele de training se vor publica pe site-ul firmei (integrat cu acest software). La nevoie se pot adăuga chestionare sau teste preliminare legate de training.
Doritorii se vor înscrie la curs și vor plăti avansul pe baza unui proces automatizat, scăzând astfel numărul de locuri de curs.
Modulele componente și funcțiile acestora
-
project management: proiecte, taskuri, responsabili, termene limită, ore planificate și consumate, stadii taskuri
-
modul crm: gestiunea oportunităților de contractare proiecte noi, prospecți
-
modul vânzări: ofertare și gestiune Comenzi
-
modul financiar: gestionare facturi emise și intrate, gestionare cheltuieli, plăți, costuri și venituri pe proiecte
-
modul comunicare: chat intern și calendar planificare activități și support comunicare
-
modul dashboard-controlling: destinat managementului, pentru a vizualiza mersul lucrurilor în firmă și a oferi sprijin în luarea deciziilor
-
modul evenimente: pentru a gestiona traingurile (offline)
-
module de bază: gestionare date produse și servicii, clienți și furnizori, liste preț
-
aplicații pentru integrarea cu alte sisteme: Google calendar, import date firme ANAF, import curs valutar BNR
-
alte module opționale, la cerere: flotă auto, angajați, website, webshop
detalii despre module > -
Software unic pentru consultanță și training
-
software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori, modern, ergonomic, ușor de învățat
-
echipă de implementare cu o reală experiență în managementul proceselor
-
fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență
-
software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele
-
efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe valuri). Personalizări și dezvoltări pe parcurs
-
soluții specifice firmelor de consultanță și training