-
software dedicat firmelor de proiectare și arhitectură, 8-50 de angajați
-
instrument modern pentru managementul proiectelor și al afacerii
-
business logic pentru IMM, interfață prietenoasă, rulează din bowser
-
solutii specifice pentru provocările din domeniul proiectării
Ore de lucru planificate vs. consumate
Timpul este principala resursă a firmelor de proiectare și arhitectură. Orele planificate pentru fiecare sarcină de proiectare va putea fi comparată cu orele efectiv consumate, toata acestea ajutând și la estimările date pentru noile proiecte.
Venituri și costuri pe proiect, în timp real
Fiecare proiect este un cont analitic (centru de venituri și cheltuieli). Vom putea monitoriza în timp real costurile (ore de lucru X cost proiectant, costuri subantreprenor, costuri deplasare) și veniturile (facturi emise pentru proiect) defalcate pe proiect.
Comunicare internă și externă mai bună
Deregulă în echipele fiecărui proiect sunt incluse mai mulți proiectanți sau specialiști, dar și clientul, eventual subantreprenori. Comunicarea internă este spijinită de funcții de tip chat, iar ceea externă prin drepturi de acces limitate la sistem acordate cliențior și subantreprenorilor.
Activități de contractare mai bine organizate
Oportunitățile de vânzare, ofertele și contarctele vor fi mai ușor de gestionat. Toate aceste informații vor fi la dispoziția managementului în orice moment.
Controlling și rapoarte, suport decizional
Rapoartele detaliate despre orele lucrate pe proiect, pe o perioadă respectiv de către un proiectant vor arăta clar modul în care sunt consumate resursele.
Date accesibile și de pe teren, pe tabletă sau smartphone
Sistemul rulează din browser, se poate accesa și de pe tabletă sau smartphone. Informații disponibile oriunde și oricând.
Module și funcții
comunicare: discuții (chat intern), calendar pentru planificare activități și suport comunicare internă și externă (clienți)
financiar-facturare: gestionare facturi emise și intrate, gestionare cheltuieli și plăți, încărcare costuri și venituri pe proiecte
dashboard-controlling: destinat managementului, pentru a vizualiza mersul lucrurilor în firmă și a oferi sprijin în luarea deciziilor
modulul de bază: gestionare date produse și servicii, clienți și furnizori, liste de prețuri
aplicații pentru integrarea cu alte sisteme sau baze de date: Google Calendar, import date firme ANAF, import curs valutar BNR
alte module opționale, la cerere: flotă auto, date angajați, website, webshop, mentenanță, achiziții
managementul proiectelor: înregistrarea proiectelor și taskurilor, utilizare proiecte șablon, responsabil și ore alocate, stadiu task
CRM și vânzări: gestionare clienți potențiali, sarcini de vânzări, realizare oferte, transformare în comenzi, gestionare contracte
detalii despre module >
Software croit pe nevoile
firmelor de proiectare și arhitectură:
-
software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori. Modern, ergonomic. Include funcții speciale destinate firmelor de proiectare: proiecte șablon, gestiunea comenzilor suplimentare, KPI proiectare.
-
echipă de implementare cu o reală experiență în managementul proceselor
-
fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență.
-
software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele
-
efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe etape), dezvoltare și suport asigurat pe parcurs