• software dedicat firmelor de proiectare și arhitectură, 8-50 de angajați

  • instrument modern pentru managementul proiectelor și al afacerii

  • business logic pentru IMM, interfață prietenoasă, rulează din bowser

  • solutii specifice pentru  provocările din domeniul proiectării


Beneficiile utilizării

 

Softwareul conține un modul ergonomic pentru managementul proiectelor, dar cel mai important avantaj apare în utilizare datorită integrării tuturor informațiilor relevante ale afacerii într-un singur sistem.

Pe lângă aceasta am inclus și câteva soluții specifice domeniului de proiectare (KPI-uri, gestionarea comenzilor suplimentare de proiectare, copiere proiecte șablon).

Odoo - Sample 1 for three columns

Ore de lucru planificate vs. consumate

Timpul este principala resursă a firmelor de proiectare și arhitectură. Orele planificate pentru fiecare sarcină de proiectare va putea fi comparată cu orele efectiv consumate, toata acestea ajutând și la estimările date pentru noile proiecte.

Odoo - Sample 2 for three columns

Venituri și costuri pe proiect,  în timp real

Fiecare proiect este un cont analitic (centru de venituri și cheltuieli). Vom putea monitoriza în timp real costurile (ore de lucru X cost proiectant, costuri subantreprenor, costuri deplasare) și veniturile (facturi emise pentru proiect) defalcate pe proiect.

Odoo - Sample 3 for three columns

Comunicare internă și externă mai bună

Deregulă în echipele fiecărui proiect sunt incluse mai mulți proiectanți sau specialiști, dar și clientul, eventual subantreprenori. Comunicarea internă este spijinită de funcții de tip chat, iar ceea externă prin drepturi de acces limitate la sistem acordate cliențior și subantreprenorilor.

Odoo - Sample 1 for three columns

Activități de contractare mai bine organizate

Oportunitățile de vânzare, ofertele și contarctele vor fi mai ușor de gestionat. Toate aceste informații vor fi la dispoziția managementului în orice moment. 

Odoo - Sample 2 for three columns

Controlling și rapoarte, suport decizional

Rapoartele detaliate despre orele lucrate pe proiect, pe o perioadă respectiv de către un proiectant vor arăta clar modul în care sunt consumate resursele. 


            solicită demo online >

Odoo - Sample 3 for three columns

Date accesibile și de pe teren, pe tabletă sau smartphone

Sistemul rulează din browser, se poate accesa și de pe tabletă sau smartphone. Informații disponibile oriunde și oricând. 

                  Module și funcții

                  comunicare: discuții (chat intern), calendar pentru planificare activități și suport comunicare internă și externă (clienți)

                  financiar-facturare: gestionare facturi emise și intrate, gestionare cheltuieli și plăți, încărcare costuri și venituri pe proiecte

                  dashboard-controlling: destinat managementului, pentru a vizualiza mersul lucrurilor în firmă și a oferi sprijin în luarea deciziilor

                  modulul de bază: gestionare date produse și servicii, clienți și furnizori, liste de prețuri 

                  aplicații pentru integrarea cu alte sisteme sau baze de date: Google Calendar, import date firme ANAF, import curs valutar BNR

                  alte module opționale, la cerere: flotă auto,  date angajați, website, webshop, mentenanță, achiziții

                  managementul proiectelor: înregistrarea proiectelor și taskurilor, utilizare proiecte șablon, responsabil și ore alocate, stadiu task

                  CRM și vânzări: gestionare clienți potențiali, sarcini de vânzări, realizare oferte, transformare în comenzi, gestionare contracte

                  detalii despre module >

                  Odoo text and image block

                  Software croit pe nevoile
                  firmelor de proiectare și arhitectură:

                  • software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori. Modern, ergonomic. Include funcții speciale destinate firmelor de proiectare: proiecte șablon, gestiunea comenzilor suplimentare, KPI proiectare.

                  • echipă de implementare cu o reală experiență în managementul proceselor

                  • fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență. 

                  • software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele

                  • efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe etape), dezvoltare și suport asigurat pe parcurs  

                       

                       solicită demo online >

                  Odoo text and image block