• software pentru firme din construcții, instalații, service

          • firme mici și medii, 10-80 angajați-colaboratori, >3 utilizator

          • soluții specifice domeniului de activitate


          Beneficiile utilizării s4b my biz service


          Lucrările de construcții, instalații și service pe teren înseamnă de multe ori activități logisitice complexe: aprovizionări din "mers" de către echipa de instalatori, livrarea materialelor la punctul de lucru și returul acestora, gestionarea eficientă a timpului echipei de muncitori, instalatori și operatorilori service.   Toate aceste ativități devin mai ușor de planificat și controlat prin utilizarea acestui software.

           
          Odoo - Sample 1 for three columns

          1. Gestionarea adecvată a cheltuielilor

          Pe timpul executării lucrărilor de construcții, instalații și de service apar o serie de cheltuieli legate de diurnă, deplasare, cazare, achiziție scule sau consumabile. Toate acestea se pot gestiona ușor, cu minim de administrație. 

          Odoo - Sample 2 for three columns

          2. Evidența clară a produselor utilizate

          Mișcările de stoc de la depozitul central, achizițiile de produse și consumabile făcute din "mers", returul de produse de la punctul de lucru  nu vor mai reprezenta un morman de informații greu de clarificat. 

          Odoo - Sample 3 for three columns

          3.Venituri și costuri pe proiect în timp real

          Dacă echipa operativă își înregistrează orele lucrate pe fiecare proiect și livrările de produse, respectiv facturile de servicii al subcontractorilor sunt introduse în sistem, atunci vom avea informații în timp real despre rentabilitatea fiecărui proiect în parte. 

          Odoo - Sample 1 for three columns

          4. Control productivitate pe angajat

          Orele de lucru ale angajaților se vor înregistra pe fiecare proiect (de către ei pe mobil sau de operator date la centru). Astfel vor fi disponibile informații clare despre ore lucrate pe proiect, costul acestora și venitul realizat.

          Veți avea în mână un instrument pentru diferențiere și bonusare a instalatorilor și oamenilor de service.

          Odoo - Sample 2 for three columns

          5. Lansări taskuri de mentenanță preventivă

          Modulul de echipamente-mentenanță va conține o serie de informații despre mentenanțele preventive necesare (termene planificate, responsabili, timp alocat). 

          Astfel veți putea optimiza activitatea echipei de pe teren, prin planificarea și optimizarea rutelor și operațiilor.




          solicită demo online >

          Odoo - Sample 3 for three columns

          6. Istoric și informații echipamente

          Modulul mentenanță conține datele cele mai importante  despre echipamentele aflate în garanție sau la care prestații servicii post-garanție.

          Istoricul operațiilor, linkuri cu documentația tehnică și desene de ansamblu pot fi accesate din mers de către oamenii de pe teren. 

          Modulele componente și funcțiile acestora


          • managementul proiectelor și sarcinilor (termene, ore de lucru, responsabili)

          • gestiunea stocurilor de materiale, piese, consumabile și a sculelor

          • financiar-facturare: gestionare facturi emise și intrate, gestionare cheltuieli și plăți, evidență costuri și venituri pe fiecare proiect, analiză rentabilitate

          • modulul de echipamente și mentenanță:istoric operații, mentenanță preventivă

          • dashboard-controlling: destinat managementului, pentru a vizualiza mersul lucrurilor în firmă și a oferi sprijin în luarea deciziilor

          • modulul de bază: gestionare date produse și servicii, clienți și furnizori, liste preț 

          • aplicații pentru integrarea cu alte sisteme sau baze de date: Google calendar, import date firme ANAF, import curs valutar BNR

          • alte module opționale, la cerere: flotă auto,  date angajați, website, webshop, achiziții

                    detalii despre module >

           Odoo text and image block

          O soluție unică pentru eficiența firmelor de instalații și service


          • software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori, modern, ergonomic.

          • include funcții speciale destinate firmelor de instalații și service. Checklisturi lucrări, proiecte și taskuri șablon.

          • echipă de implementare cu o reală experiență în managementul proceselor

          • fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență. 

          • software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele

          • efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe etape), dezvoltare și suport asigurat pe parcurs

                 

                    solicită demo online >

          Odoo text and image block