• pentru start-upuri, firme mici, asociații și fundații,

  • 0-9 angajați și colaboratori, 1-10 utilizatori

  • software pentru gestionarea activităților de marketing, vânzări, facturare, plăți

Beneficiile utilizării s4b spicy crm

 

Activitatea de marketing, vânzări și gestionare costuri-venituri devine mai ușoară, acestea fiind incluse într-un flux integrat și ergonomic.

Odoo - Sample 1 for three columns

Marketing și eforturi de vânzare

Contactarea clienților potențiali și eforturile de vânzare sunt acum ușor de gestionat, toate informațiile fiind integrate în acest CRM.

Transparența și controlul procesului de vânzare sunt asigurate, începând de la Planificarea întâlnirilor cu potențialii clienții, discuții preliminare de clarificare, pronosticuri privind șansele și valoarea vânzărilor, până la întocmirea ofertei.

Odoo - Sample 2 for three columns

Ofertare și gestionare comenzi client

Ofertele sunt mult mai ușor de întocmit acum. Puteți să uitați de tabelele Excel cu listele de prețuri, din moment ce prețurile poate fi încărcate și gestionate în mod structurat (liste de prețuri standard, dedicate unui client, promoții, etc).

Ofertele se transformă în comenzi printr-un singur click, echipa responsabilă cu deservirea clienților are informații în timp real.


Solicită prezentare demo  

Odoo - Sample 3 for three columns

Facturi și plăți, gestionare costuri

Comenzile client se transformă ușor în facturi emise clienților. 

Gestionăm costurile (factuile intrate și cheltuielile de diurnă, benzină, ...) prin înregistrarea acestora în sistem, astfel avem un control asupra activității financiare.

Înregistrăm plata și încasarea facturilor în caserie sau bancă. Vizualizăm situația financiară pe Dashboard. 

Modulele componente și funcțiile acestora  

  • CRM  (propriu-zis): gestiunea oportunităților de vânzare și al sales funnel-ului, stadiile oportunităților, planificarea și înregistrarea activităților echipei de sales (întâlniri, telefoane, emailuri)

  • vânzări: Ofertare și gestiune Comenzi de vânzare

  • financiar-facturare: gestionare facturi emise și intrate, gestionare cheltuieli, plăți facturi emise și intrate

  • Discuții-chat intern și  Calendar pentru planificare activități și support comunicare internp și cu clienții

  • Dashboard-Controlling: destinat managementului, pentru a vizualiza mersul lucrurilor în firmă și a oferi sprijin în luarea deciziilor

  •  Modulul de bază: gestionare baze de date produse și servicii, baze de date clienți și furnizori, liste de prețuri (inclusiv liste de preț dedicate pe client, formule complexe de calcul preț, promoții, etc)

  •  Aplicații pentru integrarea cu alte sisteme sau baze de date: Google Calendar, import date firme ANAF, import curs valutar BNR

  •  Alte module opționale, la cerere: flotă auto,  date angajați, website, webshop, management financiar avansat (cu utilizarea conturilor analitice).

Odoo text and image block

S4b spicy crm nu conține module pentru gestiunea stocului, producție sau managementul proiectelor.

În cazul in care aveți nevoie si de aceste module, rugăm să luați în considerare pachetul s4b challenger ERP .


O soluție unică pentru firme mici, dar ambițioase

  • Software special creat pentru IMM-uri, cu funcționare validată de milioane de utilizatori 

  • Modern, ergonomic, ușor de învățat și utilizat

  •  Echipă de implementare cu o reală experiență în management

  •  Fără investiții inutile: nu este nevoie de server, de angajarea unui specialist IT, nici de plata costurilor de licență. Software-ul rulează din browser, salvările de siguranță sunt asigurate, gestionăm cu maximă responsabilitate datele

  •  Efort investițional minim prin implementarea graduală (în mai multe valuri)

Odoo text and image block