Software pentru
muncă eficientă la distanță
Ce știe să facă "s4b remote office"?
stabiliți proiecte și sarcini, împărțiți sarcinile membrilor echipei
grupați sarcinile pe proiecte
identificați responsabilul și tipul fiecărui proiect,
colorați proiectele în funcție de tipul acestora
înregistrați sarcinile de rezolvat
descrieți sarcinile, stabiliți responsabilul, prioritatea, termenul limită, identificați echipa
modificați stadiul sarcinilor
sarcinile au diferite stadii (ex. nou, în lucru, finalizat, închis)
modificați ușor stadiul acestora prin drag&drop
colaborați eficient de la distanță
planificați și urmăriți consumul de ore
stabiliți număr de ore planificate, utilizatorii completează pontajul electronic, veți vedea orele consumate/sarcină
utilizați mesajele și notele interne
sub fiecare sarcină puteți lansa note interne sau mesaje prin email către echipa care lucrează pe aceea sarcină
colaborați folosind documentele atașate
atașați diverse documente la sarcină, înscrieți detalii, înserați tabele, fotografii
Videotutorial 1: 7:15 minute
Gestionare sarcină, proiect
Aflați cum puteți înregistra un proiect nou, cum înregistrați o sarcină și îl anunțați pe colegul responsabil. Stabiliți toate detaliile importante ale unei sarcini.
Videotutorial 2: 7:30 minute
Modificare stadiu sarcină, pontaj ore
Gestionarea sarcinilor: modificarea stadiului acestora, adăugarea unor note și mesaje interne, înregistrarea orelor lucrate.
Videotutorial 3: 8:15 minute
Atașamente, livrabile, consumul de ore
Aflați modul în care se lucrează cu atașaente, se adauga informații suplimentare și se pot gestiona livrabilele. Aveți un instrument de a compara orele planificate cu cele consumate și productivitatea colegilor pe diferite proiecte sau sarcini.
Ofertele noastre
Clienții și furnizorii s4b
firme membre ale
asociațiilor antreprenoriale locale Harghita
ONG și firme din domeniul social și cei care îngrijesc vârstnici
s4b remote office LOCAL
euro 0
primele 100 de zile de utilizare
3-15 utilizatori
- proiecte și sarcini
- pontaj electronic
- mesaje și calendar partajat, atașamente
microfirme, IMM-uri
alte organizații, instituții publice
s4b remote office BIZ
euro 0
primele 100 de zile de utilizare
3-15 utilizatori
- proiecte și sarcini
- pontaj electronic
- mesaje și calendar partajat, atașamente
firme mai mari,
alte organizații, instituții publice
s4b remote office ENTREPRISE
euro 5
primele 100 de zile de utilizare,
peste 15 utilizatori
Întrebări frecvente
1. Cum voi putea accesa și utiliza sistemul?
Fiecare client va avea propriul sistem, pe care le va accesa din browser, folosind o adresă de tipul firmamea.soft4biz.ro.
Fiecare utilizator va avea propriul nume de utilizator și propria parolă. Pentru siguranța datelor sunt prevăzute anumite restricții privind modul de utilizare a parolelor (de ez lungimea minimă a acestora, timpul de valabilitate a parolelor, tipuri de caractere utilizate în parole, etc).
2. Unde vor fi salvate datele mele? Datele mele vor fi în siguranță?
Datele fiecărui client vor fi salvate în cloud, mai exact pe un VPS (virtual private server). Pentru a oferi un serviciu de hosting adecvat, s4b apelează la un furnizor profesional de servicii în cloud, denumit Combridge srl (membru al grupului Telekom), cu un parc de servere situat în București, și indicator de continuitate a serviciilor de 99% SLA.
3. După perioada de utilizare cu preț preferențial pot să renunț la serviciile s4b?
Bineînțeles.
Puteți renunța oricând la serviciile noastre (și înainte de expirarea celor 100 de zile, și după aceasta, și la începutul anului următor, etc). Cererea de renunáare intrő ún vigoare ún prima zi a lunii următoare.
Singura condiție este să achitați la zi contravaloarea serviciilor solicitate și primite.
4. Dacă îmi place propunerea s4b, care este următorul pas?
Apăsați butonul "Doresc demo" de mai sus, și completați formularul de contact.
Există 2 variante:
A. Participați la o prezentare demo a soluției (la distanță, cu shared screen), folosind aplicația skype sau anydesk.
Astfel vă lămuriți relativ repede dacă softwareul sau propunerea s4b home office vă este util.
După aceasta semnăm contractul și începe implementarea
B. Solicitați un user și o parolă pentru a accesa sistemul nsotru TEST.
Folosind Videotutorialele veți putea încerca modul în care software-ul răspunde la solicitările Dvs.
Discutați cu noi detaliile, lămurim întrebările, semnăm contractul și începe implementarea.
Vă recomandăm alegerea variantei A (chiar dacă pentru aceasta trebuie să ne auzim/vedem), deoarece din expereința noastră merge mai repede.
5. Ce înseamnă configurare + implementare + training?
Vă pregătim un sistem dedicat, carese va accesa din browser, pe adrese firmamea.soft4biz.ro.
Ne conectăm (pe skype, anydesk) și confirgurăm împreună sistemul, înregistrăm datele de bază (logo, denumire companie, etape sarcină, utilizatori, etc).
Vă oferim un training de inițiere (pentru 1-2 angajați cheie), despre modul de utilizare a sistemului.
6. Ce se întâmplă dacă solicit personalizări, dezvoltări sau consultanță?
Sistemul este foarte ergonomic și relativ simplu de utilizat, în majoritatea cazurilor nu veți avea de servicii suplimentare.
Totuși suntem dispuși fprp probleme să vă ajutăm cu servicii de consultanță, personalizare, dezvoltare, dar contra-cost, la prețurile menționate în oferta de mai sus.
Putem să modificăm sistemul (de ex adăgarea de noi câmpuri, modificarea funcțiilor inițiale, adugarea de filtre noi, liste noi, rapoarte noi, etc)
7. Ce se întâmplă dacă solicit extinderea sistemului inițial cu module noi?
Dacă vă uitați la celelate pachete de software din oferta s4b, vă veți da seama rapid, că există o seri de alte module:
de ex vânzări, stoc, producție, flotă, etc.
Dacă pe parcurs vi se deschide apetitul pentru utilizarea acestor module, atunci suntem aici să vă ajutăm.
Va trebui să discutăm în detaliu cerințele și costurile aferente acestora - oferta de mai sus se referă la utilizarea pachetului s4b home office.
8. Când se facturează prețul serviciilor?
Utilizarea sistemului se facturează trimestrial (în prima lună a trimestrului), în funcție de numărul de utilizatori din momementul respectiv.
Serviciile suplimentare (consultanță, personalizare, dezvoltare informatică), solicitate de client se facturează lunar, în luna următoare executării serviciilor.
Dacă în timpul trimestrului în cauză s-a modificat numpărul utilizatorilor (a crescut sau a scăzut), atunci se facturează diferența (în plus sau cu minus).
9. De ce avem un preț preferențial (adică gratis) pentru firmele și organizațiile neguvernamentale locale ?
Această pandemie ne-a arătat cât de fragile sunt relațiile economice în zilele noastre, lanțurile de aprovizionare lungi și complexe reprezintă un risc suplimentar pe timp de criză
Vrem să dăm o șansă firmelor și organizațiile din economia locală, pentru a rămâne pe linia de plutire și a se relansa ulterior.
De aceea acordăm prețuri preferențiale furnizorilor și clienților noștrii actuali, firmelor care fac parte dintr-o asociație (însăși prin afilierea lor ei s-au declarat adepții comunităților).
Spijinim și organizațiile neguvernamentale (asociații, fundații - mai ales cei din domeniul social/medical/îngrijirii bolnavilor și celor vârstnici), care pe timp de criză pot fi și mai afectate.