Viitorul arată mai bine.
Mai puțin stres, mai mult control.
Cum?


pașii transformării

înainte ...

 

date despre proiecte - doar pe "bâjbăite"

avem date despre proiecte, dar când vrem detalii sau date în timp real, atunci se îngroașă gluma - este mult prea greu


situația financiară - doar informații retroactive

informațille financiare (facturi neplătite, venituri planificate pt următoarea perioadă) sunt obținute retroactiv


       suntem prea implicați în activitatea cotidiană

             fără implicarea personală și continuă treburile ar lua razna,                nu avem timp de strategie și alte chestiuni de finețe 


și după implementare

 

avem informații în timp real despre proiecte

taskuri, responsabili, termene, productivitate colegi - informațiile sunt pe Dashboard, la accesăm când vrem

situații financiare detaliate - în timp real

situația facturilor și plăților, costurile și veniturile pe proiect, costul pe angajat/pe proiect - afișate pe Dashboard

suntem mai puțin stresați, avem idei pt viitor

avem timp și de chestiuni importante: viziune, misiune, strategie, analize, parteneriate - viitorul arată mai bine!

Situația proiectelor, la dispoziția fiecăruia

Înainte de implementare în fiecare dimineață s-a scurs destul de mult timp până ce fiecare coleg și-a dat seama ce are de făcut. Erau necesare tabele, notițe, discuții cu colegii, toate informațiile erau împrăștiate în diverse locuri.

Acum deschidem calculatorul, intrăm în sistem și ne întâmpină taskurile de făcut, filtrate pe responsabili și cu priorități evidente (mai multe stele înseamnă prioritate mai mare).
Avem mai mult timp la dispoziție ca să găsim soluții tehnice mai bune, să discutăm aspecte profesionale în loc de cele organizatorice.

Odoo text and image block

Dacă tot muncim atât, să facem și bani!

Înainte aveam situația financiară a firmei doar pentru o perioadă retroactivă. Aveam tabele cu facturile, dar acestea trebuiau actualizate manual, mai aflam câteva informații și de la conatbilitate, doar că acestea se refereau la luna precedentă. Informații financiare la nivel de proiect - nici vorbă de așa ceva!  

Acum informațiie sunt la zi și precise.
Emitem facturile clienților din sistem, știm exact valoarea tuturor costurilor pe proiecte.
Vedem în timp real situația plăților, atât în relația cu furnizorii cât și cu clienții.

Modulul Dashboard este instrumentul nostru facvorit: fiecare dimineața începem activitatea cu verificarea rapoartelor de aici.
Avem un timp de reacție mult mai scurt: intervenim la nevoie rapid, astfel lucrurile se întâmplă într-un mod mai organizat, mai planificat. 

Odoo text and image block

Am scos "capul din cutie", avem planuri pentru viitor

Îniante aveam sentimentul că aproape zilnic eram un fel de pompier în propria firmă. Tot timpul apăreau incendii de stins, urgențe imediate. Fără implicarea imediată a managementului parcă se blocau toate. 

Acum avem o serie de rapoarte predefinite, vedem situația firmei mai repede. Monitorizăm performanța angajaților și bonusăm productivitatea angajaților. Oamenii parcă se simt mai responsabili și sunt mai implicați, o parte de probleme sunt rezolvate de managerii de proiecte și echipă.
Managementul firmei, proprietarii avem mai mult timp să ne ocupăm de chestiuni de finețe: strategie, parteneriate, analize, îmbunătățirea modului de lucru.
Avem o altă perspectivă acum!
Odoo text and image block

Gestionăm mai bine proiectele, suntem mai organizați

Iată cum am ajuns aici!

Cum am putea utiliza mai eficient orele de proiectare?

Iată rețeta!