Este cea mai minunată perioadă a anului! Moș Crăciun sosește în doar trei zile, și cu toții avem sufletele pline de spiritul sărbătorilor.
În curând, Moșul își va încărca sania pentru călătoria sa renumită din Ajunul Crăciunului pentru a livra cadourile copiilor din întreaga lume!

Dar cum reușește să-și facă treaba în fiecare an? Oare se confruntă și el cu probleme?
Este posibil să aibă nevoie de un software pentru a-și ține spiridușii și cadourile în ordine.
Aproape sigur și Moșul folosește niște instrumente ajutătoare pentru îndeplinirea acestui țel.

Ráduly Izabella Andrea

 

CRM, pentru relații magice cu fiecare copil

Știm că fiecare copil vine cu o listă de dorințe iar Moșul verifică de două ori dacă toate cadourile de pe listă sunt încărcate în sacul său.

Asta ar fi o sarcină dificilă pentru oricine!
Să verifici de două ori dacă fiecare copil din lume merită cadourile de Crăciun utilizând doar o foaie de hârtie și un stilou?!
Moșului i-ar fi extrem de folositor un software CRM (pt. Gestionare relațiilor cu clienții). Numele fiecărui copil, istoricul listei și informațiile de fundal ar putea fi încărcate în acest sistem.
Astfel, Moșului i-ar fi ușor să întocmească lista copiilor obraznici și celor cuminți și să o verifice de două ori, toate acestea într-un singur sistem!
Un sistem CRM elimină sarcini consumatoare de timp și păstrează datele Tale la curent și precise.

 

 MRP, pentru optimizarea producției cadourilor

Spiridușii sunt cei care pregătesc cadourile de Crăciun.
Înainte ca spiridușii să ajungă la produsele finite, trebuie mai întâi să planifice cum vor produce aceste produse. În acest scop este necesar managementul producției pentru a controla întregul proces de producție și pentru a reduce la minim costurile.
Spiridușii trebuie, de asemenea, să țină evidența materialelor utilizate în producția jucăriilor. În cadrul unui sistem MRP există o funcție de Planificarea Necesarului de Materiale, în cadrul căreia poți echilibra cu precizie cererea și oferta.
 Aceste două funcții asigură faptul că spiridușii au cantitățile precise de materiale și o cerere și ofertă echilibrată.

 

WMS, pentru gestionarea stocului și a distribuției

Probabil tot spiridușii sunt cei care planifică traseul și organizează încărcarea cadourilor

Nu numai că spiridușii fac, testează și țin evidența cadourilor, ci ei sunt care aprovizionează sania lui Moș Crăciun înainte de plecare! Un beneficiu al unui software WMS este faptul că poți face o planificare a livrărilor pe rute.
Prin intermediul acestei soluții, spiridușii pot încărca în mod precis sania Moșului cu cantitatea corectă de cadouri. În plus, pot gestiona cantitatea de stocuri în tranzit față de stocurile rămase în urmă. Controlul precis asupra stocurilor asigură faptul că toate jucăriile aflate în tranzit sunt cele corecte și că nimic nu se lasă în urmă.
Odată ce sania este încărcată, Moșul e liber să plece!

 

Sistem de alerte și notificări

Moșul știe să livreze în așa fel Cadourile, încât copiii să aibă parte de Magie!

Moș Crăciun știe când ești cuminte sau obraznic, deci cu siguranță știe și când ești treaz și când dormi. Pentru a-l ajuta și mai mult pe Moșul, e posibil să aibă nevoie de un sistem de alerte și notificări.
Ce se întâmplă dacă cineva de pe lista copiilor cuminți face ceva obraznic înainte ca Moșul să sosească la casa lui?
Ce se întâmplă dacă intervine o furtună de zăpadă, iar Moșul trebuie să o ia pe un traseu diferit? Ce se întâmplă dacă o jucărie cade de pe sanie în timpul zborului?

Toate aceste probleme sunt ușor de rezolvat cu utilizarea unui sistem de alerte și notificări. Moșul ar putea primi aceste alerte și ar putea rezolva problemele mai rapid. Cu un asemenea sistem, Moșul ar putea rămâne la curent și ar avea o șansă mai bună de a livra toate cadourile la timp.

 

 Magia se creează, doar dacă în spate se întâmplă o serie de activități corelate

Tu ca antreprenor nu te confrunți neapărat cu aceleași probleme ca și Moș Crăciun.
Dar magia se creează și în cazul tău, doar dacă în spate se întâmplă o serie de activități corelate


Dacă vrei ca și  clienții să simtă Magia, vei fi nevoit să organizezi la nivel de detaliu activitățile.
Un sprijin serios în acest sens ar putea fi un software ERP, care să conțină toate modulele de mai sus!

Acum, la sfârșit de an, du-te și odihnește-te...
... iar la anul gândește-te cum ai putea fi Tu ca și antreprenor sau director executiv omul sau dirijorul de orchestră care să creeze Magia pe care o merită toți clienții, furnizorii și colegii Tăi!

Crăciun Fericit și un An Nou plin de reușite!

Echipa soft4biz